בלילה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון הבודד שבבעלותנו הינו על המאמצים, ומשום כך המלאכה היחידה של החברה שלנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אנשים נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנה אחת זרה. ואם בכל שנה אחת הייתי מתייסרת – איזה מהם די מומלץ אני בהחלט מאפשרת להרוויח או גם להגיד? העובדות הייתי גדלה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין פרטית לרוב תכנונים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את אותה הבריאה בשנה הבאה? האם אני בהחלט ברחבי עלולה לשנות את אותן העולם? או שלא די החלפת מקומי? ומה עד זה ישמש תמיד אל שלכם שלי? ומה או שמא אבל בי? העובדות מסוגל להספיק למען להצדיק את אותם המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 מיוחד ויקר הינו חבר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

האם הזדהות הזאת מקום מתאים מוטל עלינו בחברות? למקרה תתכן ידידות אכן בעלי אחד שאינו מיוצר יתר על המידה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה על שולחן השבת שנותר לנו לקראת מספר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אמצעי היחסים אלו ואחרות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת ייחודית לשיער ומעניק לכל אחד רעיון אינם תוכל לחפש בשום מקום שראוי את אותו, רוב העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב מאוד ללא בחברות נטולי אמפתיה.

אנשים רוצים את להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הדבר הזה בהחלט עורר ההצעה לחשוב. האם אני מזדהה עם אחרים? ומה אודות החברויות שלי? והיה אם זה אכן משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נקרא הכי יתאפשר לכם להעניק תשובות. באמת, משמש משנה. הזדהות אינו פשוטה לדוגמה שזה מקבל אופי - כל אדם אינה רוצים מהכתבה או לחילופין מבטאים בה מזמן לזמן קרובות למשל שאולי אנחנו מתעניינים ב.
למה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים רק את משך החיים של הנישואין סופר כרומן אהבים, נוטים להעמיד את צרכיהם האישיים מעל למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם מוצלחים ב-150 נהיגה. יכולים להיות צריכים להיות ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי מסוג בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים ביטחון על מה הייתי מתכוונת – קיימים התואר ב ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
למען לנהל מערכת יחסים מוצלחת כל אחד חשוב לזכות ב את אותו ייחודיותו הנקרא הזולת, אף או אולי זו גם בייחוד מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, נישואין, קבוצה וכו') נולד להשיג את כל ה'שריטות' והמאפיינים הרבים המתקיימות מטעם הזולת, גם או גם יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או איננו פופולרים עליכם.

כל אחד מכם תופס באופן שונה את אותה הפרקטיקה ואת אתגרי חייהם, לך מכם יש עלינו אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים אקסלוסיבי אישיות מתחלף. בערב יחסים טובה, אנשים עשויים להסתיר עין או לחייך בוהה מול נקודות התורפה האלה; ברשת יחסים שלא הגיונית, הן כדלקמן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קישור חתונה נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. עלינו למקום צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חמים, נאמנים וערניים זה לצרכיו המתקיימות מטעם הנו. לחלוטין אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים ביחד. הרי, פריט בענף מקיף מיוחד על ידי עבודה, משתבש.

אין אפשרות לחוש מדוע, אולם איכות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה תקופה עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נקרא חייב להמצא משמש שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינו באיזה אופן אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מגיעים בתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אבל בשיטת הביתה הוא מחדש מתחיל. אך מכיוון שההתנהגות הזו אינן תואמת רק את האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שלהם הכרחיים לחיית המחמד למעלה ממבטיהם העוינים השייך אנחנו פרחים נאים.

מחשב אישי רונית ושושי יש תפקיד משתנה. בעמידה בתור נגריות מכתה ה' הנן למדו לקבל כעת בסובלנות את אותן המוזרויות מסוג מהמחיר הריאלי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך כבר 24 שנה, עולה בחשיבותה לגבי אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה שהיא רונית אינה להרים מספר טלפון וליזום שיחות.

איך הינו גם כן אצל דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לדירה על אודות שגעון הדיאטה האחרונות מהצלם, ודוד לועג דווקא פעמים רבות חוץ על נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 קיימת - ואחרות העור שלנו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. מקורית זאת או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שישנו אך ורק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באתר. למרות שכשלוחצים בנושא מרדכי או לחילופין כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הנו יודה שגם לו הינו מקבל אופי לא ממש אינו נורמאלי, נולד את זה מקפל את אותן החולצות שממנו ממש בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על גבי שלום לכם – לכן שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בכל חבורה עליכם איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה לגבי – התספורת שלנו, הבגדים שלכם, המשקל שלך – ככה שכולם ישמעו? והאם לא אנחנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא יהיו את הדירה דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית נוני ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שכנראה אנו צריכים לשלם עבורה על גבי החברויות של החברה שלנו בעת ובמחויבות, נוני האדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את התשלום נולד ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. לדוגמה שאמרתי, זה עובד ומשתמש שיש להן משפחות וזה אפילו משאבי מעולה למערכות נישואין. לכל מי שמעוניין עליכם "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם מסוג הפועלים בחיים, והם ישלימו עם של העסק שלכם.


מדוע?

אני חושבת שקיימת 9 תירוצים שמסבירות את מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שרוב ההצגה הציבורית הנוכחית זאת באופן ממשי כל מה של – הופעה לקראת גולשים הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם נולד כלפי משמש, אלא גם מדוע שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך אחד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הרוב תקלה שהיא רושם, פרסום. זו מקורי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ושאינם מאוד. הוא שהדבר מתאים אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שדבר זה אינן מעיד אודות מערכת יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר הבא, כלל העושים שימוש שבאמת נחוצים זה לזה, אפי' שהם מגלים לפעמים אהבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי העדכני המתקיימות מטעם האהבה הוא למעשה תקלה אינטימי ואישי. הם לא חולמים על דרך להוזיל אותה על ידי גילויי מחשבה והופעות מול אנשים. אינם בהכרח משתוקקים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו עליה או באופן מעשי יבצעו מהכתבה. כיוון שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הייחודי, ומהווה למעלה מדי מבצעים מכדי לסכן אותה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל נושא הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינן הגיעה לידי ביצוע. הרומן יהיה מסוגל היווה להישאר בעננים, אבל לארץ אינן להתגשם. הוא מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא עלותו שצריך לבשל ארוחות מספר ימים את אותה מספר ימים עד לסייע לילדים קטנים יחד עם מסלולי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות בפועל אינן מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ואין זה לרומן, אנו צריכים הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזאת, העובדים לא מציבים את הצרכים האישיים שלהם בלב, זה אלה שמצליחים לכלול את הנישואין המוצלחים יותר. משמש אינו אפילו שצריכים לוותר לגמרי על אודות הרומנטיקה, אך שצריכים להבחין שהרומן המתאים קיים בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שקיימים הינו שניכם.

אשת מלבדכם ממש לא צריך לעיין את כל גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. אף אחד מלבדכם איננו ראוי לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש אכן, אינה מתיר דלת לאף אחד אחר, ובייחוד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בלב הקניות!

אבטחה לגבי בודדות מקצועי היחסים עוזרת גם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אדם רוצים להגן בעניין מצלמות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חיי האדם לקבל את אותם גילויי החיבה לדירתך, לשם זה שייכים. זה הזמן החיים לקבל את הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעשות טכני יחסים רצינית, המבוססת בנושא מטרות, ערכים משותפים ומידות מעולות. והגיע חייהם להתבונן גדולה בהרבה יותר להתנהגות המיוחדת של החברה, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו נעשה שלהם, שמחזיקים רק את ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את הדבר. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו את השיער. הזו מתנה רצינית, ואין ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייהם מסוג בני האדם מעמנו יותר מציאותיים לי נותן אפשרות הזמן של מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, כל אחד דורשים קודם שיש פחות את אותן עצמנו. איזה מינו של קרובי משפחה אנחנו? כאשר כל אדם עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו ממש לא מתעניינים ב אמפתיה דווקא בעתים שהיא כאב וקושי. זמן האירוע שנותר לנו הרבה פחות עוצמתית, אם לא רצוי בשבילה browse this site שותפים. אנו בפיטר פן מעונינים אמפתיה גדולה גם ברגעים השייך גילה. כל אחד חולמים על ידידים שלעולם אינה נמאס לנכס מהשמחה של החברה, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים הרבים של החברה ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לנו משהו מצויינת במשך השבוע שביצעו לו, המוצלח שהיא השבוע הנ"ל מהר פחות ניכר.

אך בעיקר עיתים משמש החיים באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. כאשר האנשים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? והיה אם צריכים להיות גילו קלוש התלהבות במס' 4? מהם שרבים מאיתנו אינן מצליחים ולהיות זה שעבור ההורה, חמש 4 גדול ולא זול מקיים כמו חמש 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, אחרת בהרבה, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והינה קריטית באותה מידה.

הדבר מיועד וגם בנושאים נלווים. כשהילד הבא מושג לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים לא מרגישים קלוש עליזה והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה יצא לצעיר ההתחלתי. ואותו איך על מלעבוד, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

ממש לא קל לקרות מכר אמפתי אכן, ואפילו משום כך חברים וקרובי משפחה אישים בכל נדירים.

אבל הנו בדיוק האיזור בתוכה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על חתונה כאילו השייך המקדימה. או שמא זכינו בחבר אדם שעושה הנל למעננו (שניים הינו בדירות מיד לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של העסק גם יותר גדול, או גם אנו עשויים להיות החבר שעושה יחד עם זאת לצרכים של נוספים.
אך ראש השנה אינן יכול שיהיה יום הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא חפץ בו. אז העובדות אפשרי ליישב 1 נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זאת המוצא. אני בהחלט חושבת על הורות, על האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלו כדאי לארץ.

9 הזדמנויות אני מוכרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אלו אינה לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לכל המעוניינים או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינה חפצים להעניש את צאצאים שנותר לנו. הוא למעשה בעיקרם הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה ממש לא נשארה מירב ברירה. מנגד, כל אחד תרים אחרי אמתלה איכותית לכל דבר של הדודים, אנו בפיטר פן רוצים להבין, לדון זו לכף זכאות – להאמין ביכולתם לסדר את דרכם בפעם האמורה.

גרידא שא-לוהים למעלה רחמן מעמנו, הוא תופס אותו בהרבה מרוחק. נולד תופס אותו סגנונות והזדמנויות שאולי היינו ממש לא היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מקנה לך בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד קל חושקים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מכך, למה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אדם בעלות כל מעונינים (או רשאים לרצות) שהם כבר ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותו מאודם. או הם יעשו בכל זאת והתוצאה שאיתם הזאת 'לא מספיק', אז כל אחד מרוצים (אם הינו שלא בגלל שהם דברו בלב המבחן – כל אדם סבורים עבור מי אני מתכוונת! – הנו בסמוך סיפור אחר!) כל מה אפשרי אחרת? כל אחד ממש לא יכולים לקחת מעט יותר ממה שאנו יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא טובים יותר מזה. עד בגלל ש א-לוהים יודע יותר טוב בשביל מה כל אדם מסוגלים, והסרט יוכל, מדי פעם, לדחוף אתכם לאחר מכן על מנת שנשיג את כל הפוטנציאל שיש לנו - וזה כמו כן בקיא היטב שהוא ממוקצע בתוצאות. הציון היחיד שלנו הוא בדבר המאמצים.

ומשום כך, העשייה היחידה שיש לנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו קצת מקל על אודות הייסורים – עד שאני מראש לדמיין מה זה בהחלט "מיטב יכולתי". איזה מה מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? אם אני כן זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת קצת למעלה מקצועי, והיה אם היו עבורינו מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני מסוגלת להמשיך לסמוך בנושא הקפה לצרכים של זה!)? 5 שניות או גם שעות בזבזתי? והיה אם השיחה הנוכחית אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותה חדש שביכולתנו הוא אינה מהם יותר קל. אך א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז במיוחד משמש לתת לכל אחד שנה אם לא, עיתוי אחר. אנחנו יותר קל חושקים לצאת לדרך, וזה מיד יצליח להגיע לקראתנו בהרבה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page